Free cookie consent management tool by TermsFeed
Search
Close this search box.

Recepční služby

práce na recepci

Recepční službu zajišťujeme v pracovní dny v době (např. 8-17 hod.) v prostoru budovy. K práci bezpečnostního pracovníka na recepci patří reprezentování klienta (tzn. ochotně, mile a přesně plnit domluvené povinnosti). Tuto práci většinou vykonávají ženy. Rozsah povinností si vždy určí klient.

Recepční službu zajišťujeme v pracovní dny v době (např. 8-17 hod.) v prostoru budovy. K práci bezpečnostního pracovníka na recepci patří reprezentování klienta (tzn. ochotně, mile a přesně plnit domluvené povinnosti). Tuto práci většinou vykonávají ženy. Rozsah povinností si vždy určí klient.

práce na recepci

Základní činnosti práce na recepci:

  • obsluha telefonu, přepojování hovorů
  • vyřizování a předávání vzkazů
  • evidence a předávání návštěv 
  • kontrola docházky zaměstnanců, evidence nemocných (v případě příchozích hovorů)
  • obsluha PC (vytváření formulářů a jejich tisk, správa databáze adres,.)
  • evidence a třídění příchozí pošty, zapisování a rozdělování na základě interní směrnice
  • evidence a řazení odchozí pošty
  • správa a údržba informačních tabulí, jejich aktualizace (např. jídelní lístek, interní sdělení, důležité informace,..)
  • zamezení vstupu osobám bez oprávnění do prostorů společnosti 
  • udržování čistoty na pracovišti
 

Pracovníkovi na recepci lze uložit i další povinnosti a to vždy po dohodě pověřených zástupců obou stran. Platí, že bezpečnostní pracovník na recepci je klientovi nejblíže a z tohoto pohledu je jeho osoba pro nás velmi důležitá.